آنچه می تواند ما را از کراتینین 2.4 بدانید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنچه می تواند ما را از کراتینین 2.4 بدانید

آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین کراتینین 2.4The بدانید میتواند نشان دهد چگونه عملکرد کلیه است. به طور کلی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست داده، چرا که کلیه توانایی جبرانی بسیار قوی است.
آنچه می تواند ما را از کراتینین 2.4 می دانید؟
برای مردان، سطح کراتینین نرمال DL 0.6-1.2mg / است، و 0.5-1.1mg / dl در محدوده نرمال برای ماده های بالغ است. کراتینین 2.4 در حال حاضر بیش از سطح طبیعی است، بنابراین اگر کراتینین 2.4 نگه می دارد برای یک مدت طولانی، نه یک افزایش موقت برای رژیم غذایی و یا برخی از تمرینات، می تواند نشان می دهد که کلیه ها آسیب دیده اند.
شاید در چنین مرحله از کراتینین 2.4، بیماران ممکن است هیچ علامت آشکاری داشته باشد، اما باید آن را به اندازه کافی توجه خود را تحریک. کراتینین 2.4 در مرحله 3 بیماری مزمن است، به طوری که شرایط نسبتا آسان است با درمان مناسب معکوس شود. در غیر این صورت وضعیت را حفظ خواهد کرد بدتر شدن، و نتیجه نهایی خواهد نارسایی کلیوی است. در آن زمان، آن را تقریبا غیر ممکن خواهد به معکوس بیماری، در نتیجه بیماران باید به را انتخاب کنید یا دیالیز یا پیوند کلیه است.
چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 2.4؟
شاید بیماران با برخی از داروهای تجویز شده و یا برخی از مشاوره در مورد رژیم غذایی داده شده به سطح کراتینین کمتر است. اگرچه رژیم غذایی می تواند یک نقش خاص در کاهش سطح کراتینین بازی است، اما آن را می توانید هر چیزی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. آسیب بر روی کلیه ها هنوز هم وجود دارد و آن را بدتر خواهد شد اگر هیچ درمان موثر وجود دارد. بنابراین در جهت معکوس به شرایط تا آنجا که ممکن و کاهش خطر ابتلا به نارسایی کلیه رسیدن به حداقل، توصیه می کنیم بیماران میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا سلول های بنیادی.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: